Frivillig i Ringe Badminton Club

Har du lyst til at give en ekstra hånd en til to gange om året og dermed hjælpe foreningens medlemmer, så er frivillig i RBC måske noget for dig. Som frivillig i RBC er du med til at give foreningen og dens medlemmer bedre vilkår, som er til gavn for alle. De ekstra midler bliver f.eks. brugt til arrangementer, turneringer, udstyr, præmier m.m.

Eksempler på arbejdsopgaver:

• Anrette, servere eller afrydde til diverse musik- og festarrangementer på Fyn. Senest har vi arbejdet til Ed Sheeran koncert i Odense. Vagtens varighed er typisk seks timer. Oftest er vi 10-15 personer fra foreningen som tager afsted sammen.
  • Hjælpe med opsætning, afvikling og oprydning til badmintonstævner i Midtfyns Fritidscenter. Vagtens varighed er typisk én til to timer.
Har du lyst til at melde dig som frivillig i RBC eller ønsker du at høre mere, skal du være velkommen til at kontakte bestyrelsesformand Peter Bak.

Vi glæder os til at høre fra dig.